czwartek, 29 stycznia 2015

50 faktów o mnie!

Hej!
Ten post zajął mi dużo czasu ponieważ nie łatwo jest napisać i wymyślić 5o faktów przypadkowych o mnie.



1.Mam na imię Wiktoria
2.Directioner jestem od 16 sierpnia 2012 roku.
3.Na swoim pierwszym koncercie byłam w Kudowie jakieś 3-4 lata temu i był to Pectus.
4.Mój telefon to Iphone 4s.
5.Za granicą byłam więcej niż 10 razy.
6.Połowa mojej rodziny mieszka w USA.
7.Mam urodziny 26 stycznia.
8.Jestem zakupoholiczką.
9.Mój aparat to Nikon D90.
10.Mam alergię na koty.
11. Kiedy miałam 6 lat, miałam psa o imieniu Spike.
12.Obecnie nie posiadam żadnego zwierzątka.
13.Mam brata.
14.Wolę anglojęzyczne kanały na youtube niż polskie.
15.Mam rozdwojenie jaźni.
16.Na półrocze mam średnią 5.46
17.Jest to największa średnia w klasie.
18.Jestem uczulona na pomarańcze.
19.Czasami jestem chodzącym nie szczęściem.
20.Kiedy byłam mała twierdziłam, że nazwę swoją córkę Dżaga.
21.Imieniny obchodzę 23 grudnia.
22.Kiedyś uczyłam się grać na gitarze klasycznej.
23.Nie trwało to za długo.
24.Należę do 2 fandomów.
25.Directioner & Arianator
26.Jestem fanką Justina.
27.Mieszkam w bardzo małej miejscowości.
28.Jednak jest bardzo mała możliwość, że przeprowadzę się do Oslo do Norwegii.
29.W poniedziałek 26 stycznia zaczęłam ferie.
30.Na wakacje jadę do Hiszpanii.
31.Na pewno odwiedzę Barcelonę.
32.Uwielbiam przesiadywać na stronach na FaceBooku dotychących One Direction.
32.Moim ulubionym kanałem na YouTube są Ponki oraz Lautyn&China.
33.Nigdy nie siedzę na portalach typu Pudelek.
34.Jak pomalowane paznokcie to tylko czarny lub biały.
35.Zapuszczam włosy.
36.Mam BFF & BF
37.Nie lubię czytać.
38.Gdym miała wybrać między rodziną a moimi idolami, nie wybrałabym.
39.Wolę morzę niż góry.
40.Moją ulubioną grą jest 2048.
41.Mam trójkę rodzeństwa ciotecznego- Maia, Patryk i Dawid.
42. Jeśli choruję to tylko na dni wolne.
43.Moim ulubionym cytatem jest: 'God created the world in seven days, Simon Cowell created my world in 10 minutes."
44.Uwielbiam czwartki oraz piątki.
45.Nie lubię poniedziałków i śród.
46.Zawsze gubię skarpety.
47.Mam w domu wannę, ale nigdy z niej nie korzystam.
48.Mam numer w T-mobile.
49.Jestem uzależniona od snapchata.
50.Nigdy nie byłam i nie jestem hejterem.


Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam i że podobał wam się ten post. Koniecznie napiszcie najciekawsze fakty o sobie a na pewni poczytam.

                                                                         Xx

7 komentarzy:

  1. Super fakty! :D
    http://klaudianieznana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne fakty ;) miło się czytało
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze gubię skarpety ! :D
    maarti-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fakty :D Dużo można się o tobie dowiedzieć ♥ Napewno niedługo znowu tu zajrzę.
    http://kasialifestyle.blogspot.com/2015/01/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe fakty! tez jestem zakupoholiczką :D

    OdpowiedzUsuń