czwartek, 29 stycznia 2015

Blockade.

Hej kochani!
Pewnie każdy z was zna tzw. blokadę.

Mi ona przydarzyła się właśnie dzisiaj. Ostatnim postem były fakty o mnie, a jeszcze kilka wstecz TAG.
Myślę, że jest to bez sensu robić 3 tagi z lekkim odstępem.
Na zdjęcia nie było ani pogody, ani humoru, ani światła.
Recenzji produktu kosmetycznego też nie mogłam zrobić ponieważ nie używałam nic ostatnio (mam ferie i nie opłaca się)
Czytałam blogi inspirujące, ale nawet jak bym miała zrobić listę moich ulubionych to nie byłoby sensu tworzyć osobnego postu o tym.
[KLIK]
[KLIK]
[KLIK]
[KLIK]
[KLIK]

Ogólnie totalna pustka. Mam nadzieję że się w końcu odblokuję a tym czasem proszę was o pisanie komentarzy dotyczących propozycji postów na moim blogu jakie chcielibyście zobaczyć!




Co sądzicie o dodawaniu zdjęć z telefonu z ostatnich kilku dni? Koniecznie napiszcie!

                                                                          Xx

4 komentarze:

  1. Kiedyś cały czas miałam blokadę co do postów. A teraz gdy czas spać to mi pomysły do głowy wpadają.. xd ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze pomysł ze zdjęciami jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie piekne zdjecia!!:) a notke sie przyjemnie czyta:)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany w notce? to ważne bardzo dla mnie!:) Prooszę pięknie, to tylko parę sekund :) ---> Kliknij,notka!

    OdpowiedzUsuń