środa, 28 stycznia 2015

ULUBIEŃCY STYCZNIA

Hej kochani!
Dzisiaj mam dla was post z ulubieńcami stycznia, więc bez dłuższego przedłużania zaczynajmy!



                                                                    FILM/SERIAL

W tym miesiącu polecę wam film: Unbroken (Niezłomny)

Jest on dosyć ciężkim filmem, ale na pewno wartym obejrzenia. Do polskich kin wszedł dopiero 2 stycznia.

P.S. Aktor pierwszoplanowy niczego sobie, polecam zajrzeć.

WIĘCEJ INFORMACJI O FILMIE [KLIK]

                                                                     MUZYKA


Oczywiście w tym jak i w każdym innym miesiącu nie mogło zabraknąć piosenek One Direction ♥

Zdecydowanie moim ulubieńcem był album FOUR

Oczywiście odkryłam nowe smaczki dotyczące muzyki m.in REFLECTIONS


                                                                  JEDZENIE

Znów słodycze, ja nie wiem jak ja to robię. Jednak cieszę się, że nie jadłam jej za często, ale i tak znalazła się ona w ulubieńcach-czekolada Milka Alpine milk chocolate & LU biscuit.

Pyszna polecam (tylko nie za często)

                                                                   ZAPACH

Od razu stwierdzam, że ulubieńcem zapachowym tego miesiąca jest świeczka z Bath&Body Works
o nazwie Merry Cookie.


                                                                  APLIKACJA

Ta kategoria jest moją ulubioną, ponieważ ja uwielbiam pobierać różne aplikacje na mój telefon.

Pierwszą aplikacją każdemu znaną jest twitter, a to dla tego by móc "śledzić" moich chłopaków (1D)
ale nie skończyło się tylko na nich ponieważ obserwuję ponad 150 osób  MÓJ TWITTER

Kolejna w której się zakochałam jest to We Heart You działa ona podobnie jak tumblr (P.S mój
TUMBLR)


                                                              
Więc to na tyle, już wkrótce pojawi się post o faktach o mnie. Mam nadzieję, że spodobali się Wam moi ulubieńcy i mile widziane komentarze o waszych ulubieńcach.

                                                                        Xx

                                                                                









2 komentarze:

  1. Ciekawi ulubieńcy ;) z tym że słodycze to ulubieńcy każdego mojego miesiąca haha ;D
    pozdrawiam cieplutko ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) A co do One Direction też ostatnio słucham FOUR xD
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/01/all-around-januarys-photos.html ^^

    OdpowiedzUsuń